Veelgestelde vragen

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden laat Emmarotterdam.nl de producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u bezorgen. Daarom kan de levering iets langer duren dan u gewend bent. 

- Verwerkings- en productietijd tot verzending: Houd rekening met 1-7 werkdagen voor de verwerking en productie van uw bestelling tot het moment van verzending.

- Traceernummer: Je ontvangt je traceernummer direct nadat de verwerking en productie is voltooid. Het duurt ongeveer 1-3 dagen voordat het trackingnummer wordt weergegeven op de trackingpagina.

- Verzendingsduur: Alle producten worden tussen de 5 en 13 werkdagen na verzending verzonden. De verzending is gratis en wordt uitgevoerd door DHL en vergelijkbare dienstverleners.

Als je vragen hebt over de levering of meer informatie wilt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.


De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heb je 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke leveringstermijn en je bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: info@emmarotterdam.nl.


Wat zijn de verzendkosten?

Als je bij Emmarotterdam.nl bestelt, profiteer je altijd van gratis verzending.


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Emma Rotterdam biedt altijd veilige betalingen. We gebruiken de meest gebruikte betaalprovider in Nederland en België:

  • Bancontact
  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay


Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?

Sommige bestellingen worden in aparte pakketten verzonden vanwege gewichtsbeperkingen. Om de kwaliteit van de producten te garanderen, kunnen de producten die je bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Als je meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, worden de producten mogelijk niet tegelijk geleverd.
Maak je geen zorgen, je bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt meestal binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.


Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakket ontvang?

Helaas kan het gebeuren dat je bestelling beschadigd raakt tijdens de levering. Hier kun jij als klant natuurlijk niets aan doen. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@emmarotterdam.nl. Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze bij je e-mail te voegen.

Stuur het artikel niet terug zonder ons foto's te sturen. We kunnen dan helaas geen passende oplossing voor je vinden. Onze klantenservice zal je bericht zo snel mogelijk behandelen en samen met jou naar de beste oplossing zoeken.


Dit gebeurt als je het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of je het artikel niet meer wilt.

Je neemt eerst contact op met onze klantenservice (info@emmarotterdam.nl). Wij zullen kijken wat voor jou de beste oplossing is. Als dat niet lukt, betaal je alleen de verzendkosten voor het terugsturen van het product.


Heb je nog andere vragen?  

info@emmarotterdam.nl